התגובות לפיגוע; דרישת בן גביר והמתקפה על גלנט

איתי גדסי 1 Comment on התגובות לפיגוע; דרישת בן גביר והמתקפה על גלנט

השר בן גביר מתכוון לדרוש בקבינט כתרים וסגרים על ערים פלסטיניות, שלילת היתרי עבודה, הצבת מחסומים וסיכולים ממוקדים. השרה סטרוק תקפה את שר הביטחון: "בישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור". ח"כ יצחק קרויזר דרש 'לנקום'

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות גל הטרור: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דורש מראש הממשלה בנימין נתניהו להקדים את הדיון בקבינט. השר מתכוון לדרוש בקבינט כתרים וסגרים על ערים פלסטיניות, לשלול היתרי עבודה, להציב מחסומים ולחזור לסיכולים הממוקדים. השר בן גביר אמר למקורביו: "זהו גל טרור שאי אפשר לעבר עליו לסדר היום, המדיניות של שר הביטחון גלנט חלשה מול גל הטרור הקשה".

הרוגה ופצוע קשה בפיגוע ירי בדרום הר חברון

שרת ההתיישבות אורית סטרוק תקפה את שר הביטחון: "הלב זועק, הראש לא מוכן לעכל: עוד פיגוע-דמים שהתאפשר רק בגלל העדר ההחלטה המתבקשת: כבישי יו"ש לא יהיו יותר מסלול ירוק לטרור! שר הבטחון, ההחלטה בידך, קבל אותה לפני הפיגוע הבא".

ח"כ יצחק קרויזר ממפלגתו דרש 'לנקום': "דורשים נקמה! דם יהודי אינו הפקר", כתב קרויזר. ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית אמר כי "ממשלת ימין על מלא זקוקה לחשבון נפש".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "פיגוע קטלני בדרום הר חברון, מחבלים נתעבים רצחו בדם קר אישה ופצעו קשה אדם נוסף. אני שולח ניחומים למשפחה על האובדן הקשה ומתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצוע. כוחות הבטחון לא ירפו מהרוצחים, מרדף ועוד מרדף עד שישיגו אותם. מול הטרור נדרשת יד קשה ונחושה".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ אומר: "המחשבה על ילדה קטנה שאמה נרצחת מול עיניה, בלתי נתפסת. אני מבקש להביע תנחומים למשפחתה של הנרצחת, לאחל החלמה מהירה לפצוע ולחזק את ידי כוחות הביטחון, שפועלים בכל החזיתות".

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן אמר: "המחבלים יוצאים בעידוד חינוך ומימון הרשות הפלסטינית לטבוח והממשלה לא יכולה להמשיך את הקונספציה של הסכמי אוסלו הארורים. אנחנו דורשים מממשלת ישראל ומכוחות צה"ל לשנות מסלול ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי לפגוע בתשתיות הטרור וברשות הטרור".

חבר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ בועז ביסמוט: "פיגוע מתועב בדרום הר חברון – רצח של אמא לעיני בתה בת ה-6. מדינת ישראל מאז הקמתה מתמודדת עם טרור רצחני בלתי פוסק. מדינות שאינן יודעות איך זה שעצם הקיום שלך נתון בסכנה מעיזות לדרוש מישראל לתת הקלות למחבלים שפלים – מצפות שנעניק פרס לטרור. אין מקום להקלות! מדינת ישראל תמשיך להגן על אזרחיה כפי שהיא רואה לנכון. בטרור נלחמים רק ביד קשה".

ח״כ חנוך מילביצקי (הליכוד): "המלחמה בטרור היא אירוע מתמשך. נלחמים בטרור כל הזמן, בכל מקום ובכל הזדמנות שהמידע המודיעיני ותנאי השטח מאפשרים. אלו שאומרים או אפילו רומזים על ״איפוק״ לכאורה או ״היסוס״ של כוחות הביטחון במלחמה בטרור, טועים, מטעים ומשמיצים. מספיק עם זה כבר! זה מבזה את הקורבנות ופוגע בכוחות הביטחון שלנו".

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול: "הטרור שוב מרים ראש יום אחרי יום, והלב מסרב להאמין על עוד יתומים חדשים בעם ישראל. אני שולח את תנחומי הכנים למשפחה בשעה קשה זו. ונושא תפילה יחד עם כל עם ישראל, לרפואת הפצועים בפיגוע, ולהצלחת כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל הארור שהרס עוד משפחה בעם ישראל".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: "חווינו פיגוע רצחני נוסף סמוך לחברון. מחבלים שפלים ומוגי לב, שבפחדנותם הרבה פועלים נגד אוכלוסיה אזרחית חפה מכל פשע, וכל חטאם של הנרצחים והנפגעים – שיהודים הם. זו אינה "התנגדות" ומוגי הלב הללו אינם נלחמים נגד "הכיבוש" המדומיין, אלא יוצאים שטופי מוח למשימות רצח בדם קר. אין שום אומץ וכבוד בפעולתם. בקרוב הם יפגשו את לוחמינו. אני מוסר את תנחומי הכנים והכאובים למשפחת הנרצחת ונושא תפילה, יחד עם כל עם ישראל, לשלומו ולהחלמתו של הפצוע".



1 תגובות

מיין תגובות